U vremenu u kojem je turističko tržište pogođeno koronakrizom i u kojem se to stanje mijenja gotovo svakodnevno, svaka destinacija mora osmisliti način kojim će se istaknuti među potencijalnim posjetiteljima.
Turistička zajednica grada Jastrebarskog osmislila je i producirala novi promotivni materijal – promotivnu vrećicu. To su vrećice koje, na neki način, „pričaju“ o doživljajima, inspiracijama i uspomenama koja stvara Jaska.
Vrećica je plan grada koji nedvojbeno asocira na ljudske žile kucavice, jer upravo Jaska kuca potencijalima posjetiteljima za njihov dolazak i kuca za sadržaj koji nudi posjetiteljima. Pozadina asocira i na dlan ruke koju Jaska pruža svim svojim posjetiteljima svojom otvorenošću i gostoljubivošću. Pri izradi korišten je eko papir koji poziva na očuvanje prirode i ekološku svijest. Producirane su dvije vrste vrećica, standardna vrećica i vrećica za vino. Vrste vrećica su podijeljene na dvije boje, crnu i zelenu, a svaka vrećica ima hrvatsku i englesku inačicu.
a svaka vrećica ima svoju poruku „ Get inspiration. Get now.“ I Get wine. Get it now.“
Ključne riječi vrećica su inspiracija i sada, inspiraciju koju je moguće otkriti i u najmanjem kutku Jaske. Motivacijska poruka poziva sve ljude na promjenu svojeg okruženja – dolaskom u Jasku, novo okruženje stvara iskru inspiracije dajući novi način gledanja na stvari, pojave, okoliš, zanate, tradiciju i povijest. Kultura, tradicija i povijest svakog zanata neiscrpan su izvor inspiracije. Istraživanjem i proučavanjem ljudskog rada, može biti novo polje za kreativnosti i biti izvrstan izvor kada nam ponestane ideja.
Riječ sada poziva na osvješćivanjem bogatstva života i slobode te iskorištavanjem svakog slobodnog trenutka za znanjem, istraživanjem, putovanjem i hedoniziranjem.
S toga, dođite u Jasku, po ‘vrećicu’ inspiracije, a vrećicu inspiracije napunite skupljenim doživljajima koja nudi Jaska i njezina inspirativna priroda. Uživajte u neprestanoj inspiraciji koji nudi Jaska sada.
Petra Masnec